Filmer 2009

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

så, reprisen är uppladdad på plugin sidan och mitt skin är uppladdat på min profil.

behöver du fortfarande ha mail?

namnet är ju samma som här, bil är den som står i profilen, team kör jag inte för, nummret står på deltagarsidan och placeringen är "krasch på SS7"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Andreas Karlsson wrote:så, reprisen är uppladdad på plugin sidan och mitt skin är uppladdat på min profil.

behöver du fortfarande ha mail?

namnet är ju samma som här, bil är den som står i profilen, team kör jag inte för, nummret står på deltagarsidan och placeringen är "krasch på SS7"
Jeg bruker mailen som en kryssliste, dvs at de som fortsatt har mail i inboxen min har enda ikke blitt filmet. Har gjort det sånn for at jeg veit jeg er utrolig rotete, og har jeg fler lister over hvem som er filmet og ikke blir det bare rot herfra...

Pluss at det sparer meg for en del tid å leite opp alt av detaljer på :wink:
"I love it when a plan comes together"
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Roy Magnes wrote:
Andreas Karlsson wrote:så, reprisen är uppladdad på plugin sidan och mitt skin är uppladdat på min profil.

behöver du fortfarande ha mail?

namnet är ju samma som här, bil är den som står i profilen, team kör jag inte för, nummret står på deltagarsidan och placeringen är "krasch på SS7"
Jeg bruker mailen som en kryssliste, dvs at de som fortsatt har mail i inboxen min har enda ikke blitt filmet. Har gjort det sånn for at jeg veit jeg er utrolig rotete, og har jeg fler lister over hvem som er filmet og ikke blir det bare rot herfra...

Pluss at det sparer meg for en del tid å leite opp alt av detaljer på :wink:
Imorgon får du sträcklistor och repriser av mig...skulle de inte ha kommit vid 20 tiden kan du väl påminna?
//Björn
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Björn Lövdahl wrote:Imorgon får du sträcklistor och repriser av mig...skulle de inte ha kommit vid 20 tiden kan du väl påminna?
Will do :wink:
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

16 biler ferdig filmet og klar for redigering, to til i mailboxen min.

Topp 3 på SS2-7, Topp 25 i totalstillinga på SS8 og alle biler på SS1 vil jeg gjerne ha mail fra med de detaljene jeg har skrevet i en tidligere post.

Arbeidet er godt i gang :)
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Nå har jeg akkurat lagt inn spillet for 3dje gang i dag uten å få til den reprisen / bilen jeg holdt på med, så av ren frustrasjon tar jeg meg en pause fram til i morgen...

Håper jeg kan få orden på alt og gjøre ferdig filmen i helgen, men det kan bli litt lite tis å ordne alt sånt på...

Prosjektet er iallfall underveis, selv om det ikke kommer opp med det aller første :)
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Roy Magnes wrote:Nå har jeg akkurat lagt inn spillet for 3dje gang i dag uten å få til den reprisen / bilen jeg holdt på med, så av ren frustrasjon tar jeg meg en pause fram til i morgen...

Håper jeg kan få orden på alt og gjøre ferdig filmen i helgen, men det kan bli litt lite tis å ordne alt sånt på...

Prosjektet er iallfall underveis, selv om det ikke kommer opp med det aller første :)
Härligt Roy du är en kämpe glad gutt
Vi hoper på deres tur (ursäkta min dåliga norska) :wink:
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Roy Magnes wrote:Nå har jeg akkurat lagt inn spillet for 3dje gang i dag uten å få til den reprisen / bilen jeg holdt på med, så av ren frustrasjon tar jeg meg en pause fram til i morgen...

Håper jeg kan få orden på alt og gjøre ferdig filmen i helgen, men det kan bli litt lite tis å ordne alt sånt på...

Prosjektet er iallfall underveis, selv om det ikke kommer opp med det aller første :)
Vet inte riktigt vad du menar men ibland kommer inte en komplett repris fil vid nerladdning.
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Clarence Blom wrote:Vet inte riktigt vad du menar men ibland kommer inte en komplett repris fil vid nerladdning.
Reprisen er der, og den fungerer fint til jeg legger på nytt skin på bilen. Det fungerer helt perfekt å kjøre quick-race med bilen med det nye skinet, men prøver jeg å starte replayen med det så stopper den i det den er ferdig med "loading-screen" og skal begynne å vise reprisen.

Hver gang dette har skjedd har ingen bil fungert på samme sloten etterpå :?
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Hur går det med filmen roy??
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Johan Gustavsson wrote:Hur går det med filmen roy??
Har fått gjort unna 7-8 biler så langt i dag.

Har fått opptak av 19 biler totalt, og har to til i mailboxen.

Send meg helst en mail på rallyroymadness@hotmail.com med følgende opplysninger om du ikke alt har gjort det.
- Navn
- Nummer
- Team
- Bil / klasse / posisjon i spillet (Xsara, ZR, Corolla etc )
- Har du lastet opp skinnet ditt på deltageroversikten? Evt link til ditt skin om du bruker et "vanlig" skin.

Dette gjør jobben min med filming mye lettere :)
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kom igen nu alla och skicka in era repriser så det blir fler på filmen :D
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg tenker som så:

Mandag starter jeg på siste anstrengelse med film. De som ikke har sendt mail med sitt skin og detaljer kommer med i filmen uansett, men har de ikke lastet opp noe skin til forumprofilen sin blir bilen de kjører lagt på originalfargene som er på bilen.

Kommer til å ta fatt på redigering av de repriser jeg har fått i morgen, og så håper jeg alt blir klart en gang gjennom uken som kommer :)
"I love it when a plan comes together"
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Låter mycket bra Roy!
Ditt filmskapande uppskattas av många här!
//Björn
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Björn Lövdahl wrote:Låter mycket bra Roy!
Ditt filmskapande uppskattas av många här!
Takk for det :)
Har fått mange fine mails også :) Det gjør også at jeg får mer lyst til å fortsette med denne jobben om resultatet blir godkjent :)
"I love it when a plan comes together"
Post Reply