Filmer 2009

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Roy har gjort en liten film nu med några styckna från SS1.Lägger en länk här under.Ny länk ny kvalitet

http://www.megaupload.com/?d=ZNETDLYQ
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Erik Brodin wrote:Roy har gjort en liten film nu med några styckna från SS1.Lägger en länk här under.
Større og mer representabel utgave :wink:

http://www.megaupload.com/?d=ZNETDLYQ
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Om det skulle vara problem att fatta så gör ni så här :wink:
Attachments
Hjälp till megadownload.JPG
(43.65 KiB) Downloaded 553 times
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Det ser bra ut roy :P
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Post by Anders Jonsson »

Grett Roy 8)
www.jis.se - The Driver
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Post by Bengt Andersson »

Ser jättbra ut, kanon. PDT_001

Mvh Bengan
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Ser Kanon ut Roy :D
//Mackan
Chrille Svensson
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 02 6:22 pm

Post by Chrille Svensson »

Såg denna tråden nu. Ska du ha film från Grupp N-VM också? Hur gör man för att förminska sitt skin? Jag skulle behöva ha någon som hjälpte mig att nara ändra startnummer på mitt skin. Någon som kan hjälpa mig? Har inte photoshop så jag kan tyvärr inte ändra själv. När är sista dag för att man ska ladda upp repris efter en tävling? Tack på förhand för alla svar!
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Chrille Svensson wrote:Såg denna tråden nu. Ska du ha film från Grupp N-VM också? Hur gör man för att förminska sitt skin? Jag skulle behöva ha någon som hjälpte mig att nara ändra startnummer på mitt skin. Någon som kan hjälpa mig? Har inte photoshop så jag kan tyvärr inte ändra själv. När är sista dag för att man ska ladda upp repris efter en tävling? Tack på förhand för alla svar!
Jeg sitter og gjør filmer hver dag her nå, alle klasser er representert. På SS1 kommer jeg å ta med alle biler i feltet som har reprise lastet opp på pluginsiden. På de øvrige strekkene kommer jeg å ta med topp 3 i hver klasse. På siste SS, i dette tilfellet SS8, kommer jeg å ta med de som sluttet på de øverste 25 plassene i totalen.


Om du ikke har noe eget skin enda bruker jeg default i denne filmen. Hvordan du legger opp reprisene dine og sånt står beskrevet andre steder på forumet, prøv "søk"-knappen :wink:
"I love it when a plan comes together"
Chrille Svensson
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 02 6:22 pm

Post by Chrille Svensson »

Då ska jag ladda upp från Sträcka 1.
Jag fick aldrig åka sträcka 8 av någon anledning.... :wink:

Jag har ett skin. Ska försöka mig ladda upp det när/om någon kan hjälpa mig ändra startnumret. Ingen större sak men kan vara kul att ha rätt nr på dörren. Då kanske han kan "minska" ner mitt skin med förhoppningsvis.

Jag läste mig till att sista dagen för reprisuppladdning är torsdagen 23:59 efter rallyt men det är okej att ladda upp fortfarande?

Förresten vill du ha repriser från dom andra deltävlingarna med eller är det bara den senaste?
Roy Magnes wrote:
Chrille Svensson wrote:Såg denna tråden nu. Ska du ha film från Grupp N-VM också? Hur gör man för att förminska sitt skin? Jag skulle behöva ha någon som hjälpte mig att nara ändra startnummer på mitt skin. Någon som kan hjälpa mig? Har inte photoshop så jag kan tyvärr inte ändra själv. När är sista dag för att man ska ladda upp repris efter en tävling? Tack på förhand för alla svar!
Jeg sitter og gjør filmer hver dag her nå, alle klasser er representert. På SS1 kommer jeg å ta med alle biler i feltet som har reprise lastet opp på pluginsiden. På de øvrige strekkene kommer jeg å ta med topp 3 i hver klasse. På siste SS, i dette tilfellet SS8, kommer jeg å ta med de som sluttet på de øverste 25 plassene i totalen.


Om du ikke har noe eget skin enda bruker jeg default i denne filmen. Hvordan du legger opp reprisene dine og sånt står beskrevet andre steder på forumet, prøv "søk"-knappen :wink:
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Chrille Svensson wrote:Jag har ett skin. Ska försöka mig ladda upp det när/om någon kan hjälpa mig ändra startnumret. Ingen större sak men kan vara kul att ha rätt nr på dörren. Då kanske han kan "minska" ner mitt skin med förhoppningsvis.
Høyreklikk på mappen "textures" og velg "send til zippet mappe" eller tilsvarende for å komprimere skinnet ditt før det leges opp på forumprofilen.
Chrille Svensson wrote:Jag läste mig till att sista dagen för reprisuppladdning är torsdagen 23:59 efter rallyt men det är okej att ladda upp fortfarande?
For dette løpet har jeg ikke tenkt noe på den der, men fra neste løp igjen kommer man ikke med i filmen om man ikke har oppe reprisene sine før dette tidspunktet.
Chrille Svensson wrote:Förresten vill du ha repriser från dom andra deltävlingarna med eller är det bara den senaste?
Jeg kommer ikke til å gjøre noen film fra de foregående rallyene, ettersom det er så lenge siden disse ble kjørt. Men fra og med dette løpet og ut sesongen blir det filmer :)
"I love it when a plan comes together"
Chrille Svensson
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 02 6:22 pm

Post by Chrille Svensson »

SS1 från senaste tävlingen är uppladdat.

Ja väntar på besked från angående skin annars laddar jag upp det gamla imorgon.

Tack för alla svar Roy!
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

När verkar filmen bli klar ? 8) Ingen stress Roy utan undrade bara ungefär när du tror :)
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Erik Brodin wrote:När verkar filmen bli klar ? 8) Ingen stress Roy utan undrade bara ungefär när du tror :)
Alt av opptak gjøres ferdig i kveld (har igjen 3 stk SS akkurat nå).

Etter dette er det redigering, testing og kommentering igjen. Med tanke på størrelsen det kan bli på filmen må jeg se hva jeg ender på om jeg må dele den i to eller hvordan det går.


Om den er ferdig før lørdag er det en kjempebonus :wink:
"I love it when a plan comes together"
Erik Ljung
Posts: 34
Joined: 2007 Mar 27 8:44 pm

Post by Erik Ljung »

Är det för sent för att fortfarande få vara med på film? då jag inte har haft tillgång till min dator där jag har reprisena förns nu.
Rally är det roligaste man kan göra med byxorna på
Post Reply