Köp och Sälj tråd?

Allt som inte har med spelet att göra
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Tommie har löst min abstinens på att köra, det kommer ett paket till veckan!! Underbart, blir vansinnig på skiten jag har nu!
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Leif Backlund wrote:Tommie har löst min abstinens på att köra, det kommer ett paket till veckan!! Underbart, blir vansinnig på skiten jag har nu!
Gött! Har en känsla av att jag får pisk av dig nästa säsong, Leif. Du ska vara hemma på pappaledighet och jag jobbar dygnet runt och har bara tid att spela på helger... Omvända roller! :D
Yokohama Motorsport
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Gött! Har en känsla av att jag får pisk av dig nästa säsong, Leif. Du ska vara hemma på pappaledighet och jag jobbar dygnet runt och har bara tid att spela på helger... Omvända roller!
Så jävla gött, sista dan på jobbet idag!!!! Jo du Tom, nu blir det hårdträning framöver, får du inte bättre motstånd efter det är det bara att kapitulera. Eller skylla på materialfel.
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Leif Backlund wrote:Så jävla gött, sista dan på jobbet idag!!!! Jo du Tom, nu blir det hårdträning framöver, får du inte bättre motstånd efter det är det bara att kapitulera. Eller skylla på materialfel.
NJUT!!! Det gjorde jag när jag var hemma med Max i tre månader. Hur skönt som helst!

Ja, annars kan man göra som många andra här och hitta på ursäkter. "Det laggar" är ganska populärt har jag sett... :lol:

Off topic förresten... :oops:
Yokohama Motorsport
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Någon som tänkt sälja eller känner någon som tänkt sälja en Volvo grupp H (modell är inte så viktigt) utan motor och växellåda?
Sladdar bäst som sladdar mest.
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Jag vet en som ska sälja en 242 Grp H, Var utan motor och växellåda tror ja....
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Tony Kart -06 Säljes!

Motor från 2007 och är en Vortex.

Mer information på länk.

http://www.blocket.se/skaraborg/Kz2_Ton ... w=1&last=1
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Johan Gustavsson wrote:Jag vet en som ska sälja en 242 Grp H, Var utan motor och växellåda tror ja....
Kan du inte skicka ett pm till mig med lite mer info. Vem som säljer och hur man kan få kontakt med honom o.s.v.
Sladdar bäst som sladdar mest.
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Mattias Ahlstrom wrote:
Johan Gustavsson wrote:Jag vet en som ska sälja en 242 Grp H, Var utan motor och växellåda tror ja....
Kan du inte skicka ett pm till mig med lite mer info. Vem som säljer och hur man kan få kontakt med honom o.s.v.
Det var en ifrån där jag bor, men tyvär så ser den ut vara såld nu...
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

.....

Post by Kenneth Nyström »

Logitech Driving Force™ GT till salu!!

i ny skick, knappt använd

funkar med ps3 och pc

900 grader precis som g25an

pris 700kr

http://www.logitech.com/index.cfm/gamin ... 2&cl=se,sv
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Nån som har eller kan tipsa om nån som har ett par weber 46:or eller 48:or till salu..? :shock:
Yokohama Motorsport
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

insug till B23?
// Jim Hjerpe
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Har precis köpt på mig ett par dubbla Weber 45:or med Misab insug.Så tankarna går nog åt ett rallycrossbygge i 2150 klassen.Har fått tag på en riktigt fin Saab 90 -86 som perfekt utgångsobjekt.
Men Jim kolla annonserna på www.resultatservice.se brukar finnas fuggar där med jämna mellanrum.Undrar om det inte stod ett par 45:or där med Volvoinsug.

Lycka till.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Jim Hjerpe wrote:insug till B23?
Japp! Har du ett som ligger och skräpar..? :D
Yokohama Motorsport
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Fredrik Wengberg wrote:Har precis köpt på mig ett par dubbla Weber 45:or med Misab insug.Så tankarna går nog åt ett rallycrossbygge i 2150 klassen.Har fått tag på en riktigt fin Saab 90 -86 som perfekt utgångsobjekt.
Men Jim kolla annonserna på www.resultatservice.se brukar finnas fuggar där med jämna mellanrum.Undrar om det inte stod ett par 45:or där med Volvoinsug.

Lycka till.
Fel namn Fredrik, men det var tre bokstäver och ett "M" på slutet så du var nära! :lol: Ska kolla länken! :)
Yokohama Motorsport
Post Reply