Inbjudan LBC-Ruschen 1-2/2

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Inbjudan LBC-Ruschen 1-2/2

Post by Björn Lövdahl »

Dags för RBR-Seriens andra deltävling.
Även denna gång håller vi till i norra Sverige

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 97179c8ff1

Lycka till!
//Björn
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

blærk og blærk. Fikk computercrash på ss1, og ingen DMP-fil ble lagret. Så nå tror jeg at jeg har ett problem :(
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Petter Olsen wrote:blærk og blærk. Fikk computercrash på ss1, og ingen DMP-fil ble lagret. Så nå tror jeg at jeg har ett problem :(
Kolla i alla mappar sär spelet är isntallerat. Jag fick några dumpar i maps-katalogen.
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

der lå det to.. men jeg vet inte når de är fra.

Edit: Begge är från 2008 :roll:
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Vet inte om jag ska skratta eller gråta...slog i bakskärmen lite löst i nån stock = Total haveri :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
User avatar
Niklas Lundkvist
Posts: 129
Joined: 2007 Apr 04 8:21 pm

Post by Niklas Lundkvist »

Fy fan för snö :D Teamet är helt slut efter dagen i Lima.. Efter att ha backat 3ggr, huven över rutan 2ggr o 1cfh så fick vi ändå en sträcka som vi va snabbast på "än så länge" o vi tog oss i mål 9 sek efter ledaren.. 2:a plats är ja nöjd med iaf då snö inte är min favorit.. Lycka till alla andra som ska köra!!!
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Petter Olsen wrote:blærk og blærk. Fikk computercrash på ss1, og ingen DMP-fil ble lagret. Så nå tror jeg at jeg har ett problem :(

Sök efter dmp i windows - ibland hamnar dom där...
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

Clarence Blom wrote: Sök efter dmp i windows - ibland hamnar dom där...
Ingenting :roll:
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Jag har skickat dump filen till admin och begärt reset då jag flög ut på skrivbordet efter ss6 :cry:

Det var så länge sen jag hade krasch till skrivbord så jag kommer inte ens i håg när så man blev lite fundersam!!
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Jaaa..det gick ju inte nåt vidare. Vi snurrade och voltade om vartannat, men såg ut att komma i mål ändå. Med två sträckor kvar var jag tvungen att ta en paus, sonens mormor och morfar kom på besök och när dom åkt och jag skulle fortsätta så hade datorn gjort en omstart!? Jag skiter i att skicka en request, med fler straffminuter är det kört ändå, återkommer på grus och när besvikelsen lagt sig.
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

Jaja.. Da blir det inte kamp om topp-plaseringer i denne sesongen heller. :?

Your request for reset of tournament LBC-Ruschen was rejected.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Leif Backlund wrote:Jaaa..det gick ju inte nåt vidare. Vi snurrade och voltade om vartannat, men såg ut att komma i mål ändå. Med två sträckor kvar var jag tvungen att ta en paus, sonens mormor och morfar kom på besök och när dom åkt och jag skulle fortsätta så hade datorn gjort en omstart!? Jag skiter i att skicka en request, med fler straffminuter är det kört ändå, återkommer på grus och när besvikelsen lagt sig.
Är det stopp mellan sträckorna kan man begära request. Läs reglerna. Ingen strafftid delas då ut.
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Petter Olsen wrote:Jaja.. Da blir det inte kamp om topp-plaseringer i denne sesongen heller. :?

Your request for reset of tournament LBC-Ruschen was rejected.
Ja och som du själv misstänkte så berodde det på avsaknad av .dmp fil
//Björn
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Mitt rally har egentlig gått over alle forventninger. For en gangs skyld klarte jeg å konsentrere meg mer en middelmådig gjennom hele løpet. Har kjørt javne tider hele veien, og det største problemet var en rulling rett før mål på SS7...

Håper jeg er nærmere toppen i klassen dette løpet enn i forrige :)
"I love it when a plan comes together"
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Hittar inte heller nån dump-fil, så datorn stängde nog tvärt av sig helt, inget att vara ledsen över, snart är det grus!!
Post Reply