Vilka är vi?

Allt som inte har med spelet att göra
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Jim: Jätteimponerad! Han bubbla nånting om att det var den värsta rullen som varit på hyr folkracet =P
User avatar
Chris Nyström
Posts: 339
Joined: 2008 Jan 31 8:40 pm

Post by Chris Nyström »

Kristian Berglind wrote:Kristian Berglind 34 år och har en son på 8 år bor i Gagnef i lägenhet, jobbar som service tekniker.
Började åka folkrace 89-92 med Saab v4 o 99 sen blev det rally med Golf 1:a ekonomi fram till 95 sen Suzuki Swift MK1 bytte till Mk2 1999,sen Corsa grh 2003 och Legacy grh-4wd 2004.
Slutade åka 2005 skruvar numer åt Anders Wänn med Evo 6.
Skruvar även med en Saab v4 som är Turbokoverterad som ska besiktas i sommar.

då borde nästan ha setts på npgon serviceplats...

servade du åt Wänn nu i helgen?
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"

citat av: Per Eklund

www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Simon heter ja och är 18. Haft rally som stora intresset sedan Colin spöade Tommi i nån tävling tidigt 90-tal. Har åkt med lite i morbrorns rallybil (har dock ingen licens för nånting) när han tränade på en folkracebana.

Har precis avslutat ett deltidsjobb som radiotekniker på en lokal radiostation. Pysslar med lite allt möjligt, närmast nu ligger körkort samt skoterkort.
Image
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Kristian Berglind wrote:Slutade åka 2005 skruvar numer åt Anders Wänn med Evo 6.
Vafan... Tror att min svärfarsa (Lasse Falk) brukar va med er och ställa till med jävelskap... :)
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

43 år och har en sambo som har en så kallad hund (kinesisk nakenhund) det är lite skämmigt att va ute och rasta den förvuxna råttan :lol: :lol:

Bor fem mil söder om Umeå i en håla som heter Nordmaling.

Har sen jag fick tag i min första dator (-93 tror jag) spelat i första hand bilspel men även lite fps.

Dom senaste 3-4 åren har jag kört Trackmania online för ett USA baserat team (TSPC) men jag tröttnade då det började dyka upp en massa fusk.

Rally irl: :lol: Ska försöka fatta mig kort...
Började som 11-åring :shock: att va kartis åt farsan. När jag blev 18 så körde jag själv ett tag med titeln klubbmästare i MS Umeå som kronan på verket.
-92 började jag läsa åt Stefan Jonsson Vännäs och -93 tog vi ett JSM brons.
-94 började jag läsa åt Joakim Andersson Umeå. Första tävlingen va vi i Finland (Mänte 400) med hans Golf 3 och inga mindre än Harry Rovanpärre och Tapio Lauukanen var i samma klass (A7). Vi blev 2:a efter Lauukanen tillslut.
-95-96 försvann i växellåds bekymmer men -97 tog vi SM silver.
-98 köpte Joke en viss Kenneth Bäcklunds bil, första SM tävling vann vi N4wd och va tvåa totalt. Efter en rullning i Östersund senare på säsongen så la Joke ner allt tävlande och jag har strö läst åt alla möjliga. Just nu läser jag åt Jan-olov Marklund som har en Lancia Delta HF Integrale 16v.

Läckraste jag varit med var när jag fick läsa åt Jonas Wigren när han precis hadde fått hem Focusen, det var på en shakedown innan Z-trofen. Jädran va den bilen går....

// Mic
Hellre dö än fega
Post Reply