Svenska RAllyt 2010

Allt som inte har med spelet att göra
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Anders Alm wrote:Japp nu börjar det närma sig :wink: Biljetter finns nu att köpa ,
blev lite osäker då Rallymagasinet o biljetterna brukar säljas ihop men
inte i år :?

Är det många som ska upp av er killar :?: Hoppas bara nu inte
det blir ett "grus" rally igen , det hade inte varit bra för vårt fina rally :roll:
Snön faller i Dalarna och det är några minusgrader så nu får vi verkligen hoppas att detta håller i sig. Så nu är det bara att hålla tummarna =)
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Jag ska dit, tror det blir Viggen sträckorna.
Image
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Jag hittar ej anmälningslistan till VM till Svenska bara SM listan :?
Eller har den kanske inte kommit ännu :P
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

jag läste senast i gårkväll att ingen anmält sig till VM än men det beräknas börja trilla in efter nyår.

http://emotorsport.se/nyheter.php?id=3501
User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Post by Robin Hallman »

nu börjar det komma in lite anmälda.

http://www.rallysweden.com/wrc/?page_id=231
huvudsaken är att man får se en sladd
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Nu är det inte långt kvar :D Är dock lite orolig för sträckorna , någon is har väll inte bildats på vägen :?: Har ju varit kallt länge nu i Värmland , men marken har bara skydats av snön. Det måste till lite + grader nu o sen minus igen eller :roll:

Finns det gott om snö däruppe :?: Ingen som bor i trakterna som kan fixa lite bilder o kolla in sträckorna :wink:

Snart får vi väll också ha in lite tips på topp 10 i dom olika klasserna.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Den ena av sträckorna jag var på i lördags på Finnskogsvalsen, Bjälverud gammal svenska-sträcka, var vattnad så det var riktigt fint med is på den. Hörde på jobbet att Fredriksbergs sträckan har blivit vältrad och vattnad, och gissar att det gäller fler sträckor :)
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Tommie Lindberg wrote:Den ena av sträckorna jag var på i lördags på Finnskogsvalsen, Bjälverud gammal svenska-sträcka, var vattnad så det var riktigt fint med is på den. Hörde på jobbet att Fredriksbergs sträckan har blivit vältrad och vattnad, och gissar att det gäller fler sträckor :)
Får man vattna allmäna vägar :?: För jag kan ju inte tänka mig att Herr eller fru Svensson vill köra på is vägar :P Fredriksbergs sträckan skulle visst köras baklänges i år hörde jag , kan den fortvarande vara rolig då :?:
Ska man välja Sågen eller F.bergs sträckan :?
På fredagen blir det nog SS2 o SS5 så hinner man ju också ner till sprinten.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply