Logitech momo force feedback wheel

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Logitech momo force feedback wheel

Post by Anders Lindbladh »

Köpte häromdagen en logitech momo force feedback wheel. Funkar utmärkt till RBR, men märkte nyss att bilen gärna vill styra lite åt höger även om jag inte svänger någonting alls.

Någon som vet vad det beror på ?
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Re: Logitech momo force feedback wheel

Post by Oyvind Andersen »

Anders Lindbladh wrote:Köpte häromdagen en logitech momo force feedback wheel. Funkar utmärkt till RBR, men märkte nyss att bilen gärna vill styra lite åt höger även om jag inte svänger någonting alls.

Någon som vet vad det beror på ?
Har du kalibrert ratten ??
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Jeg har samma ratt, nå etter at jag har lagt Inn RBR på nytt, har jag problemer med at mina rattinnsillinger ikke lagrer seg i spillet, noen som har vært borti dette problemet ?? :( :(
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Øyvind - har du lagt inn spillet under "programfiler" på maskinen? På Vista og 7 så lagres ikke rattinnstillingene om spillet ligger her. En eller annen idiot-sperre på det :P
"I love it when a plan comes together"
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Roy Magnes wrote:Øyvind - har du lagt inn spillet under "programfiler" på maskinen? På Vista og 7 så lagres ikke rattinnstillingene om spillet ligger her. En eller annen idiot-sperre på det :P
Ja jeg hadde det Roy, men nå har jeg slått av UAC, så nå funker det, men hvor skulle jeg lagt det ellers ??
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Jag har mina RBR direkt under C o D
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg har laget egne mapper under C for spillene jeg bruker. Eksempelvis "C:RBR" eller "C:rFactor".
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Roy Magnes wrote:Jeg har laget egne mapper under C for spillene jeg bruker. Eksempelvis "C:RBR" eller "C:rFactor".
Samma som jag har,
Post Reply