Mina RBR repriser

Saker som har med spelet att göra men som inte passar in i ovanstående
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Mina RBR repriser

Post by Oskar Olsson »

Tjena! Visste inte var ja skulle posta denna så den får ligga här :)

Jag har kört RBR ca 2år på PS2 "oseriöst" utan att försöka vara snabbast utan bara för det var kul, nu har jag dock flyttat över till PC vilket verkligen gör spelet mkt bättre! Jag laddade ner FRAPS och här är ett par sträckor jag har nött på rätt länge! Hoppas ni gillar dom, ni kan gärna ge mig lite tips på vad jag behöver förbättra/ändra på också!

http://uk.youtube.com/user/prodrive7105

OT i OT :P Jag såg att man var tvungen att registera sig med för och efternamn för att delta i serien, dum som man är läste man inte det när man reggade sig :\ Men om någon snäll admin eller moderator har lust kan ni ju ändra mitt nick till Oskar Olsson

Mvh Oskar
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Helt klart bra kört men försök klara kurvorna i "en sladd" istället för att ploga dig fram,och sen så verkade inte setupserna dom bästa,de är bara du kontaktar mig så kan vi nog fixa de
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Re: Mina RBR repriser

Post by Erik Persson »

Oskar Olsson wrote:OT i OT :P Jag såg att man var tvungen att registera sig med för och efternamn för att delta i serien, dum som man är läste man inte det när man reggade sig :\ Men om någon snäll admin eller moderator har lust kan ni ju ändra mitt nick till Oskar Olsson
Fixat
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Hur gör man för att titta på repriserna när man inte är inne på spelet :?: :?: om man ska skicka en repris
Andreas Linden
Posts: 71
Joined: 2007 Feb 07 10:54 am

Re: Mina RBR repriser

Post by Andreas Linden »

Tror han medade detta Anton
Oskar Olsson wrote: Jag laddade ner FRAPS och här är ett par sträckor jag har nött på rätt länge! Hoppas ni gillar dom
Mvh Oskar
Med Marcus vad menar du med ploga?

Fan nu bli man ju sugen på å köra så fort man slutar jobbet :(
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Re: Mina RBR repriser

Post by Marcus Jansson »

Andreas Linden wrote:Tror han medade detta Anton
Oskar Olsson wrote: Jag laddade ner FRAPS och här är ett par sträckor jag har nött på rätt länge! Hoppas ni gillar dom
Mvh Oskar
Med Marcus vad menar du med ploga?

Fan nu bli man ju sugen på å köra så fort man slutar jobbet :(

Vad jag menar att om han vill slå rekord så kanske de går lite väl brett ibland :oops: Håller man sig tajt tajt så går de fortare,fast en del kör iofs bättre me sladd men de kändes som om de satte sig grus i sidokjolen ibland där :lol:
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

anton brorsson wrote:Hur gör man för att titta på repriserna när man inte är inne på spelet :?: :?: om man ska skicka en repris
Man måste ha ett program och spela in när man tittar på reprisen inne i spelet. FRAPS är ett av dessa program.
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

tack :)
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Hr gör man nu när man har laddat hem FRAPS :?: :?:
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Du startar fraps när du kollar på reprisen i spelet, då spelar fraps in det som händer på skärmen! (du kan även ta still bilder med det)
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

ok tack :)
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

hur gör man så man kan spela in en hel sträcka :?: för mig spelar den bara in 30 sekunder :?
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Då måste du ha en reggad (ärlig) verision av Fraps annars kan man bara spela in klipp på 30 sec :!:
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

vart kan man få tag på en sån då :?: :?:
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Post Reply