Klagotråd,forumet för allas trivsel

Vad är bra och vad behöver förbättras
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Hmmm... Bengt, då har det här forumet utvecklats till något jag inte önskar. Jag försöker så ofta jag kan att svara på direkta frågor och hjälpa människor. Men ibland kan jag inte svaret och då låter jag bli att svara.

Och jag tycker vi hjälps åt rätt bra. Men kanske tillhör jag den intre skaran som bara läser och svarar på de inlägg som mina polare skriver. I så fall är det olyckligt och jag ska försöka bättra mig.
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

njää de får du väl inte göra ! :smt017 du svara ju när jag va deppad om nya veteran inte fanns och då hittade jag på rallyklassiker sidan och är sugen på att börja köra igen ! :smt118
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Erik Persson wrote:
Och jag tycker vi hjälps åt rätt bra. Men kanske tillhör jag den intre skaran som bara läser och svarar på de inlägg som mina polare skriver. I så fall är det olyckligt och jag ska försöka bättra mig.
Jag tycker inte alls du ska oroa dig för att höra till den kategorin. Tycker jag ser dina inlägg lite överallt. Jag har faktiskt inte tänkt på det som ett problem. Jag tycker detta verkar vara ett "hjälpsamt" forum. Visst har det hänt att jag skrivit en fråga som ingen svarat på men då har jag upprepat frågan några dagar senare och då har svaren brukat komma.
Om det finns "kompisgäng" eller inte vet jag inte men om det skulle vara så tycker jag ändå att dem hjälper oss andra också.
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

.........

Post by Kenneth Nyström »

jag har då fått svar på det jag undrat....Och erik brukar vara snabb med sina svar.... så jag kan inte förstå din anklagelse bengt!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Re: .........

Post by Bengt Andersson »

Kenneth Nyström wrote:jag har då fått svar på det jag undrat....Och erik brukar vara snabb med sina svar.... så jag kan inte förstå din anklagelse bengt!
Nja Kenneth Nyström det där var nog en missuppfattning. Jag beskrev mitt intryck av forumet, alla vi som samlas här. Alltså mitt intryck av denna community. Jag har absolut inte anklagat någon enskild person, eller medlemmar för något. Det var bara min uppfattning.

Mvh Bengan
Post Reply