Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Amatörrally säger reporten, låter som om de vore något latjjolajjban eller nått. Rally heter det 8)

Dock var smällen rätt grov.
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Rally i helgen? Jag drar till Taxinge iallafall ? Någon som ska tilll samma eller dom andra tävlingarna som går i landet?

// Persson
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Persson wrote:Rally i helgen? Jag drar till Taxinge iallafall ? Någon som ska tilll samma eller dom andra tävlingarna som går i landet?

// Persson
Rally i Taxinge!
Janne Onkamo / Ola Kilestad ska köra plus
Stefan Hanhela som jag ska serva med diverse hjälp om det behövs :D
User avatar
Stefan Håkansson
Posts: 132
Joined: 2007 Apr 09 7:02 pm

Post by Stefan Håkansson »

Var på skilling 500 idag och det var häftig åkning.
Hardasson mfl åker av bla 2 rull också. Så det var många avåkningar.
Tyvärr kom inte Daniel Carlsson till start pga av några papper som inte var klara hörde jag om det stämmer?
Ska ut o kolla när dem ha shakedown på ons här hemma istället inför syd svenskan.
Men Zackrissons bil var imponerande, satan vilken effekt i den spisen.
Det är väl Kent Karlsson som byggt ny motor i AP däckservice 940?
Ingen som vet lite effektsiffror?

Hittade en film på youtube ifrån stället idag.
Fredrik Stigh
Posts: 12
Joined: 2008 Apr 06 5:44 pm

Post by Fredrik Stigh »

Plåtade lite under Holmen Skog rallyt. Hittade den här bilden bland de andra, synd bara att det var lite dammigt då.


Fler bilder finns på http://www.fsrallyfoto.com
Attachments
DSC_0303.JPG
DSC_0303.JPG (195.63 KiB) Viewed 6577 times
Fredrik Stigh

Rookie Racing
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Fredrik Stigh wrote:Plåtade lite under Holmen Skog rallyt. Hittade den här bilden bland de andra, synd bara att det var lite dammigt då.


Fler bilder finns på http://www.fsrallyfoto.com
Du är inte ensam.. tyvärr har vi inte alla bilder med men lite.. www.Ringebyfoto.3w.se
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Vilka ska ut o se SSR i år :?: Ja några vet jag ju :P
Var ska SS1 o SS2 gå :?:
Programmet har väll släppts idag :?:
Lite andra bra tips inför Fre o Lördag
Såg att även David Petersson anmälde sig idag , då måste han fått ihop sin bil då :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Japp såg på hans face book att bilen såg näst intil klar , var lite inredning och sånt !
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Skilling 500 avklarat. och det gick ju inte riktigt som det var tänkt :lol:
Andreas Carlsson
Posts: 88
Joined: 2007 Jan 31 8:37 pm

Post by Andreas Carlsson »

ja då var man iväg igen till skilling 500 dock missa jag där de rulla på ss2 men var tidigar på den ssen men fick se lite mer på ss4. Sedan åkte man till bax till ss2 som då gick som ss6 och då viste man vart man skulle gå.
Daniel Ekdahl
Posts: 56
Joined: 2008 Jan 31 9:11 pm

Post by Daniel Ekdahl »

Stefan Håkansson wrote:Var på skilling 500 idag och det var häftig åkning.
Hardasson mfl åker av bla 2 rull också. Så det var många avåkningar.
Tyvärr kom inte Daniel Carlsson till start pga av några papper som inte var klara hörde jag om det stämmer?
Ska ut o kolla när dem ha shakedown på ons här hemma istället inför syd svenskan.
Men Zackrissons bil var imponerande, satan vilken effekt i den spisen.
Det är väl Kent Karlsson som byggt ny motor i AP däckservice 940?
Ingen som vet lite effektsiffror?

Hittade en film på youtube ifrån stället idag.
va jag har hört ska peter z komma med en ännu värre 940 till ssr som dom har hållt på att bygga hela vintern.!:) den skulle tydligen bli någor utöver de vanliga! :D
User avatar
Stefan Håkansson
Posts: 132
Joined: 2007 Apr 09 7:02 pm

Post by Stefan Håkansson »

Daniel Ekdahl wrote:
Stefan Håkansson wrote:Var på skilling 500 idag och det var häftig åkning.
Hardasson mfl åker av bla 2 rull också. Så det var många avåkningar.
Tyvärr kom inte Daniel Carlsson till start pga av några papper som inte var klara hörde jag om det stämmer?
Ska ut o kolla när dem ha shakedown på ons här hemma istället inför syd svenskan.
Men Zackrissons bil var imponerande, satan vilken effekt i den spisen.
Det är väl Kent Karlsson som byggt ny motor i AP däckservice 940?
Ingen som vet lite effektsiffror?

Hittade en film på youtube ifrån stället idag.
va jag har hört ska peter z komma med en ännu värre 940 till ssr som dom har hållt på att bygga hela vintern.!:) den skulle tydligen bli någor utöver de vanliga! :D
Jo det stämmer men det var den bilen som körde skilling nu. Kan intyga att det var ett riktigt as till att gå.
Ska ut o kolla på Daniel Carlsson på ons när han ska köra shakedown här hemma. Hade tydligen besiktigat den idag, i tranås står Focusen nu.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Stefan Håkansson wrote:
Daniel Ekdahl wrote:
Stefan Håkansson wrote:Var på skilling 500 idag och det var häftig åkning.
Hardasson mfl åker av bla 2 rull också. Så det var många avåkningar.
Tyvärr kom inte Daniel Carlsson till start pga av några papper som inte var klara hörde jag om det stämmer?
Ska ut o kolla när dem ha shakedown på ons här hemma istället inför syd svenskan.
Men Zackrissons bil var imponerande, satan vilken effekt i den spisen.
Det är väl Kent Karlsson som byggt ny motor i AP däckservice 940?
Ingen som vet lite effektsiffror?

Hittade en film på youtube ifrån stället idag.
va jag har hört ska peter z komma med en ännu värre 940 till ssr som dom har hållt på att bygga hela vintern.!:) den skulle tydligen bli någor utöver de vanliga! :D
Jo det stämmer men det var den bilen som körde skilling nu. Kan intyga att det var ett riktigt as till att gå.
Ska ut o kolla på Daniel Carlsson på ons när han ska köra shakedown här hemma. Hade tydligen besiktigat den idag, i tranås står Focusen nu.
Va jag har hört så var det inte denna 940 som Zackrisson ska köra med i SSR :roll: Till SSR blir det en annan 940 ,fast motorn ni hörde ska ner i den nya karossen.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Stefan Håkansson
Posts: 132
Joined: 2007 Apr 09 7:02 pm

Post by Stefan Håkansson »

Va jag har hört så var det inte denna 940 som Zackrisson ska köra med i SSR :roll: Till SSR blir det en annan 940 ,fast motorn ni hörde ska ner i den nya karossen.[/quote]
Okej mer än vad jag vet i så fall. Får se imorgon om han är med på shakedownen.
Daniel Ekdahl
Posts: 56
Joined: 2008 Jan 31 9:11 pm

Post by Daniel Ekdahl »

hittade lite bilder från i vintras, och de verkar vara samma bil som han körde i skilling 500, gzy335 http://www.motorsport4sale.com/reportag ... 1e_400.asp

Anders Alm wrote:
Stefan Håkansson wrote:
Daniel Ekdahl wrote: va jag har hört ska peter z komma med en ännu värre 940 till ssr som dom har hållt på att bygga hela vintern.!:) den skulle tydligen bli någor utöver de vanliga! :D
Jo det stämmer men det var den bilen som körde skilling nu. Kan intyga att det var ett riktigt as till att gå.
Ska ut o kolla på Daniel Carlsson på ons när han ska köra shakedown här hemma. Hade tydligen besiktigat den idag, i tranås står Focusen nu.
Va jag har hört så var det inte denna 940 som Zackrisson ska köra med i SSR :roll: Till SSR blir det en annan 940 ,fast motorn ni hörde ska ner i den nya karossen.
Post Reply